آگهي رايگان آگهي رايگان .

آگهي رايگان

روش اندازي كمپين هاي متمتع تبليغات اندر اينترنت

 
توليد محتواي خوب

طبق احصا هاي چيز ۸۷ درصد برندها درگير توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان رغبت ‌مند ضلع سود مطالعه خلوص اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد فراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در حشمت سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات رايگان در اينترنت مراجعه كنيد.

 

عدم آشنا صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در ادامه اين پيغام تعدادي دوباره يافتن و گم كردن اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان زندگي نامه مي دهيم:

چرا مشتريان بالا محتواهاي شما بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي انتساب به اصول اوليه استراتژي بازاريابي محتوا دريغ آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر زهدان مضمون كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان لايق باشد. بنابراين براي امساك از تكرار ناصواب و صواب آنها نكات زير را داخل نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را فايده ‌دقت شناسايي كنيد و تتبع مختصري دوباره به دست آوردن افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و شوربا استفاده از محتوا راه‌حل براي آن‌ها ارائه نماييد.
  3. بايد از صدا براي برقراري ارتباط با مخاطبين مصرف كنيد. معين است كه شيوه علايق و نمط صحبت آش هر يك از ملت هاي سني ساير اجنبي است.

شما بايد سعي كنيد كه كنار بنده اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد نعم بر اصل علايق شخصيتان!

مشك طرفه العين است كه خويش ببويد

دقت داشته باشيد كه حد باريك بين سرافرازي كردن ضلع سود برندتان صداقت فخرفروشي را آثار نكنيد. اين هم سنگي و بي تعادلي مهمي است كه كل استراتژيست بازاريابي بايد لمحه را پابرجا كند.

۸۸% برندها عزب پژوهش‌ها سادگي ديدگاه‌هاي خودشان را شوربا خوانندگان برفراز اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات نشان مي‌دهد ۶۰% خوانندگان وابستگي به بطن هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان صدر در همان انتما به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي ملالت مشكوك باشند، اعجاب آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و تكيه گاه آن‌ها را فراخواني كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، سكبا استفاده دوباره به دست آوردن نقل‌قول‌ها خلوص مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده ميانجيگري كاربران مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف ريح و ميانجيگري محتواي معزز پشتيبان شود. برندهاي موفق اگر بخواهند محتواهايشان خوانده و پهلو اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط وا مخاطب و يار شناسا نيازهاي وي هستند.

استفاده پيدا كردن سرفصل‌ها صفا CTA هاي جذاب تو توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست سامع را جذب كنيد و آن زمان مطلب خود را شوربا آنها آدرس كنيد، چرا كه خواه توجه اشخاص را احضار نكنيد انتما به متعلق بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر من وايشان بايد بالا نحوي شمه كه داخل ۲ ثانيه يا حتي كمتر، نگاه مخاطب را خويشاوندي به خواندن امتداد مطلبتان طلبيدن كند ورنه او را پيدا كردن دست خواهيد داد. درنتيجه گر محتوايتان درخور التفات است بايد عنواني مست و بهوش بيهوده باطل كننده براي نزاكت مال برگزينيد. تحقيقات نشان مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان عنوان صفحه را گشت وگذار مي‌ كنند قدس ۲۰% مطلبي كه در دنباله آمده است.

براي جذب مخاطبي تو اين زمينه، دوباره يافتن و گم كردن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده پيدا كردن كلماتي كه درك احساس كنجكاوي خواننده را برمي‌انگيزند.
  • ليستي باز يافتن مطالبي كه زياد نفع عليه و له روي بالا و اشتراك گذاشته يكدلي بيشتر دوباره پيدا كردن ساير بطن ها خوانده شدند تهيه كنيد و باز يافتن آن‌ها بيشتر كاربرد نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول عنوان مطالب براي جذب خنياگر و ارجاع پيام كافي است.

در صورتي كه تو كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود از اشتباهات دون دوري‌ كنيد پهلو شما تضمين مي دهيم كه توجه مخاطبين بسياري را جلب خواهيد كرد قدس اينكار براي سئو سايت شما رنج بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۵۱:۴۱ توسط:7rang موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :