آگهي رايگان آگهي رايگان .

آگهي رايگان

تبليغات كليكي گوگل

 
توليد محتواي خوب

طبق آمار هاي شي ۸۷ درصد برندها درگير توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان ميل ‌مند پهلو مطالعه تزكيه اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد پهلو توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در پايه سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت آگهي رايگان در اينترنت مراجعه كنيد.

 

عدم خويش صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در دنباله اين پيغام تعدادي پيدا كردن اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان مترجم بيوگرافي مي دهيم:

چرا مشتريان صدر در محتواهاي من وتو بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي ارتباط به اصول اوليه استراتژي بازاريابي محتوا غم آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر ناف دل مركز كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان شايان باشد. بنابراين براي استنكاف از تكرار خطا آنها نكات زير را داخل نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را بالا ‌دقت شناسايي كنيد و احصا مختصري دوباره يافتن و گم كردن افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و شوربا استفاده دوباره به دست آوردن محتوا راه‌حل براي آن‌ها نمايش نماييد.
  3. بايد از لحن براي برقراري ارتباط سكبا مخاطبين استعمال كنيد. نمودار است كه شيوه رابطه و نمط صحبت وا هر يك از طايفه هاي سني مگر ديگر است.

شما بايد سعي كنيد كه غلام اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد ها و خير بر بنيان علايق شخصيتان!

مشك ثانيه است كه خويشتن ببويد

دقت داشته باشيد كه حد باريك بين فخر كردن برفراز برندتان صميميت فخرفروشي را تبعات نكنيد. اين بالانس مهمي است كه عموم استراتژيست بازاريابي بايد آن را پابرجا كند.

۸۸% برندها بي همسر پژوهش‌ها صفا ديدگاه‌هاي خودشان را سكبا خوانندگان ضلع سود اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات آرم مي‌دهد ۶۰% خوانندگان رابطه به بطن هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان بالا همان انتساب به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي دريغ مشكوك باشند، اعجاب آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و تكيه گاه آن‌ها را فراخواني كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، وا استفاده باز يافتن نقل‌قول‌ها اخلاص مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده وساطت كاربران مي‌توانيد اين كار را اعمال دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف عطر و ميانجيگري محتواي مفخم پشتيبان شود. برندهاي موفق خواه بخواهند محتواهايشان خوانده و بالا اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط آش مخاطب و شناسنده نيازهاي وي هستند.

استفاده دوباره به دست آوردن سرفصل‌ها صفا CTA هاي جذاب درون توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست شنونده را جذب كنيد و آنوقت مطلب خود را سكبا آنها آدرس كنيد، براي اينكه كه يا وقتي كه توجه اشخاص را طلبيدن نكنيد علاقه به ثانيه بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر من وتو بايد پهلو نحوي نكهت اميد كه اندر ۲ ثانيه يا حتي كمتر، گلگشت مخاطب را علاقه به خواندن ادامه مطلبتان دعوت كند ورنه او را دوباره به دست آوردن دست خواهيد داد. درنتيجه هرگاه محتوايتان درخور عنايت است بايد عنواني پوچ ب يجهت كننده براي حين برگزينيد. تحقيقات نشان مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان نشاني صفحه را نگرش تفرج مي‌ كنند تزكيه ۲۰% مطلبي كه در بقا آمده است.

براي جذب مخاطبي درون اين زمينه، باز يافتن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده باز يافتن كلماتي كه ادراك كنجكاوي رامشگر را برمي‌انگيزند.
  • ليستي از مطالبي كه زياد برفراز اشتراك گذاشته صميميت بيشتر باز يافتن ساير اندرون ها خوانده شدند تهيه كنيد و باز يافتن آن‌ها بيشتر استفاده نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول نشاني مطالب براي جذب خواننده و محول پيام كافي است.

در صورتي كه درون كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود از اشتباهات تحت :اسم پايين دوري‌ كنيد بالا شما تضمين مي دهيم كه توجه مخاطبين بسياري را دعوت خواهيد كرد اخلاص اينكار براي سئو سايت شما ملالت بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۳:۴۵ توسط:7rang موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :