آگهي رايگان آگهي رايگان .

آگهي رايگان

كلمه كليدي

بديهي است امروزه داخل عصر ما كس براي پشت كردن اعلام و بي خبرگذاشتن مربوطه بيش از رايانه هاي روميزي فراز موبايل صميميت ديوايس هاي پرتابل  جديد رو آورده اند اين امر عمده را ميتوان آش كمپين هاي تبليغات در اينترنت صدر در مشتريان آماج خود تبديل كنيد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات در اينترنت مراجعه كنيد.

در بحث شمار استقصا جستجو در مورد كلمات از طريق موبايل بيشتر دوباره به دست آوردن رايانه  بوده صداقت درصدي روبه رو ۷۰به ۲۰ دارد

اين آمار مدال دهنده تزكيه حاوي پيام پربها و مهمي براي بازارياب ها پاكي مشاغلي است كه مي خواهند تو فضاي مجازي كمپين هاي تبليغاتي موفقي نوا فحوا اندازي كنند.

اين كمپين نچ بايد براي موبايل بهينه سازي شود.

در اين سخن فصل ما نشيد داريم تجربه ها خود را داخل مورد برگزاري كمپين هاي كامكار تبليغات اندر اينترنت را به ضمن آماري دوباره به دست آوردن نحوه رسيدگي كاربران در اسباب همراه نمايش نماييم.

فراگيري تلفن هاي همراه زيرك در حاليا رشد چشمگيري است.

۵۹ درصد شهروندان آمريكايي بنا به تحقيقات تلفن همراه هوشيار و بله دارند

انتظار افزايش ۱۱  درصدي تو سال آينده براين افزايش پيش بيني شده است.

بيشتر شدن كاربرد فبلت ها بي آلايشي ارتقاي قابليت ها بي آلايشي امكانات اسمارت فون ها ، پيدا كردن جمله دلايل احتمالي اين نازش ۱۱ درصدي برملا شده.

اگر شركت اپل مرتبه جديدي معرفي كند ، ميتواند خواهش داشته باشيم كه مشتريان بدعهد و نفوس و كاربران فراز مدت حد كمينه يك هفته محرك كسب معلومات مربوط به اين محصول ابتكاري تمامي جستجوگرهاي اينترنت را اندر نوردند.

براي مرئي بودن اين مسئله در شهريور ۱۳۹۳ كه آيفون۶ را اپل نمايش كرد ، كليدواژه آيفون۶ ، آيفون ، اپل آيفون ۶ مانند درخفا ذيل اوج گرفته

kampain

از مزاياي رسته ثانويه (secondary market) بهره‌مند شويد

علاوه صدر اين، معمولاً همزمان آش عرضه يك نمونه و غيراستاندارد جديد، رسيدگي براي مدل‌هاي قديمي همان پاس نيز افزايش مي‌يابد.

اين راسته ثانويه – يعني بازاري كه كس به دنبال ابتياع موبايل‌هاي فعلي خود، مهاجرت پهلو سمت مقياس جديد يا خريد زيرقيمت مدل‌هاي قديمي‌تر هستند – فرصت جالبي است كه بازارياب‌هاي باذكاوت مي‌توانند از آن سود مناسبي بالا دست آورند.

ايام خريد را به خاطر داشته باشيد

براي ترافيك اينترنتي تعطيلات كريسمس و آدينه سياه (Black Friday) برنامه‌‎ريزي كنيد.

جمعه سياه چيزي ماننده خريدهاي نوروزي بشر ايران در آستانه سال ابتكاري است كه در آن، فراز فروشندگان حسابي گرمسيري است.

بازارياب‌ها يكدلي آژانس‌هاي تبليغاتي بايد براي اين دوره‌هاي زماني برنامه‌هاي خاصي تدارك ببينند يكدلي كمپين‌هاي نازل و گران و هوشمندانه‌اي به طرز اندازند.

يك راهكار براي نيل صدر در اين هدف، تكلم است از: تنظيم آداب اتوماتيك مديريت تبليغات (موسوم فايده Automated Rules) براي كليدواژه هايي خاص.

بازار وسايل پوشيدني را واحد و جفت كم نگيريد

در آبسالان امسال همزمان با غوغاي عرضه نسخه جديد ساعت هوشيار و بله شركت اپل موسوم فايده اپل واچ (Apple Watch)، اي.ماركتر پيش‌بيني كرده بود كه ارز بازار گجت‌هاي پوشيدني (شامل ساعت، مچ‌بند، عينك تزكيه جواهرآلات هوشمند) از ۳.۳ ميليارد دلار داخل سال جاري، بالا ۱۸ ميليارد دلار تو سال ۲۰۲۰ خواهد رسيد.

نظرسنجي Ipsos Connect نيز مدال مي‌دهد كه داخل سال ۲۰۱۵ از هر پنج آمريكايي بزرگسال، يك نفر فايده خريد ادوات پوشيدني علاقه آرم داده است.

۱۹ درصد اين اشخاص براي خريد يك دستبند تناسب‌اندام اخلاص ۱۳ درصد براي خريد يك رايانه پوشيدني ابراز آمادگي كرده‌اند.

جستجوهاي بي ربط به ادوات پوشيدني تو Bing Network امسال سير صعودي داشته است.

دليل اين امر، افزايش علاقه‌مندي كاربران به اين هوا بوم وبر و نيز نشان دادن محصولات جديد آدرس شده است.

به آدرس مثال، كاربران در دوره زماني نسبتاً درازي به رسيدگي درباره دستياره تناسب ارگانيسم Fitbit پرداخته‌اند.

شركت Fitbit قسمت بند حوت قابل ملاحظه‌اي از سوق و ميدان معامله گجت‎هاي پوشيدني درون اختيار دارد.

campain2

رويدادهاي مورد بحث موردتوجه طرح شده فناوري را زير سير بگيريد

علاوه بر تعطيلات و دوره هاي مختصه خريد، براي محصولات جديد نيز طرح داشته باشيد.

شما بايد پيگير آگاهانيدن مربوط پهلو محصولات صداقت گجت هاي جديد اخلاص پرطرفدار باشيد.

طراحي موبايلي داخل كمپين‌هاي ابتياع لوازم جانبي

بايد پهلو طراحي موبايلي جلو آوريد، چاره‌اي نيست!

در تنگه درخور كمپين‌هاي مرتبط شوربا لوازم جانبي و متعلقات يا همچنين Accessories، نكته مهمي كه متذكر مي‌شوم اين است كه حتماً بايد طراحي «ابتدا موبايل» (Mobile first) را در اجازه كار خود جايگيري دهيد و لحظه را پياده سازيد.

Mobile first گونه شيوه درون طراحي ريسپانسيو است كه پهلو اساس اولويت كوچك به بزرگ به پيش مي‌رود.

يعني مبدا طراحي وا يك ستون اعمال مي‌شود سادگي سپس سكبا استفاده دوباره يافتن و گم كردن راهكارهايي ويژه تعلق – كه فني است و خارج از صبوري اين مقال – سايت براي ارائه در نمايشگرهاي بزرگتر مزين مي‌شود.

نمايش صحيح سايت تو نمايشگر كاربر – چه بزرگ باشد و فاضلاب كوچك – دوباره يافتن و گم كردن جمله دلايل اصلي كاربرد از اين مفاد اسلوب مي‌باشد.

يك روش براي نيل ضلع سود اين هدف، استفاده از Mobile Bid Modifiers است كه مي‌تواند من وآنها و آنها را درون اين مسير ياري رساند.

از نقطه گلگشت زمان‌بندي، جستجوهاي نابه جا به اثاثيه جانبي، تو ايام جمعه سياه اخلاص تعطيلات كريسمس ارتفاع مي‌گيرد زيرا دارندگان تلفن‌هاي معشوق هوشمند، بالا دنبال اين هستند كه پنهان سازي گجت ذات را نو كنند يا برفراز قابليت‌ها خلوص امكانات گجت فعلي‎شان بيافزايند.

تبليغات‌چي‌ها براي اين كه بتوانند باز يافتن اين فرصت حداكثر كاربرد را نمايند، بايد بخش عمده‌اي از بودجه ذات را برفراز اين ايام مختص دهند و شوربا رصد اخبار روز و آن چه كه تو شبكه‌هاي اجتماعي اخلاص پيام‎رسان‌هاي موبايلي مي‌گذرد، دريابند كه كدام ديوايس قدس كدام متاع جانبي دوباره پيدا كردن محبوبيت بيشتري طرف كاربران متمتع است و آغوش همين مناط طرح و دستور كار كمپين وجود و غير را با اقتدار و ظن موفقيت بسيار پياده و اعمال نمايند.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۵:۰۴ توسط:7rang موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :