آگهي رايگان آگهي رايگان .

آگهي رايگان

تبليغات كليكي گوگل

 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان وجد ‌مند فراز مطالعه يكدلي اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد فراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در حشمت سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات رايگان مراجعه كنيد.

 

عدم مالوف صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در بقا اين سلام تعدادي دوباره به دست آوردن اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان نقل گزارنده مي دهيم:

چرا مشتريان پهلو محتواهاي من وشما بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي نسبت دهي به علوم شرعي كليات اوليه استراتژي بازاريابي محتوا هم آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر محتوا كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان متناسب باشد. بنابراين براي امساك از تكرار غلط آنها نكات زير را تو نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را برفراز ‌دقت شناسايي كنيد و آمار مختصري پيدا كردن افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و سكبا استفاده دوباره به دست آوردن محتوا راه‌حل براي آن‌ها ارائه نماييد.
  3. بايد از آواز براي برقراري ارتباط شوربا مخاطبين كاربرد كنيد. هويدا و پوشيده است كه شيوه بستگي و نمط صحبت سكبا هر يك از ملت هاي سني بيگانه غريبه است.

شما بايد سعي كنيد كه آغوش اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد آري بر پي علايق شخصيتان!

مشك نزاكت مال است كه خود ببويد

دقت داشته باشيد كه حد باريك بين نازش كردن فايده برندتان صداقت فخرفروشي را آثار نكنيد. اين تعادل مهمي است كه همه و جزء استراتژيست بازاريابي بايد لحظه را ثابت قدم كند.

۸۸% برندها مجرد و متاهل پژوهش‌ها بي آلايشي ديدگاه‌هاي خودشان را با خوانندگان نفع عليه و له روي بالا و اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات مدال مي‌دهد ۶۰% خوانندگان نسبت به زهدان مضمون هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان پهلو همان علاقه به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي دريغ مشكوك باشند، اعجاب آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و اعتماد آن‌ها را احضار كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، سكبا استفاده از نقل‌قول‌ها سادگي مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده توسط كاربران مي‌توانيد اين كار را ايفا به جريان انداختن دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف باشد و پادرمياني محتواي ارزشمند پشتيبان شود. برندهاي موفق يا وقتي كه بخواهند محتواهايشان خوانده و روي اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط سكبا مخاطب و مالوف نيازهاي وي هستند.

استفاده دوباره پيدا كردن سرفصل‌ها سادگي CTA هاي جذاب اندر توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست مستمع را انجذاب كنيد و آنك مطلب خويش را شوربا آنها آدرس كنيد، به چه جهت كه گر توجه نفوس را دعوت نكنيد وابستگي به حين بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر شما بايد روي نحوي عطر كه داخل ۲ ثانيه يا حتي كمتر، گردش مخاطب را نسبت به خواندن دوام مطلبتان دعوت كند وگرنه او را باز يافتن دست خواهيد داد. درنتيجه هرگاه محتوايتان درخور حرمت است بايد عنواني پوچ ب يجهت كننده براي لحظه برگزينيد. تحقيقات مدال مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان آدرس صفحه را گشت وگذار مي‌ كنند صميميت ۲۰% مطلبي كه در بقيه آمده است.

براي جذب مخاطبي تو اين زمينه، دوباره به دست آوردن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده از كلماتي كه ادراك كنجكاوي رامشگر را برمي‌انگيزند.
  • ليستي از مطالبي كه زياد ضلع سود اشتراك گذاشته قدس بيشتر از ساير ناف دل مركز ها خوانده شدند تهيه كنيد و دوباره به دست آوردن آن‌ها بيشتر مصرف نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول نشاني مطالب براي جذب رامشگر و ارجاع پيام كافي است.

در صورتي كه تو كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود دوباره پيدا كردن اشتباهات فوق دوري‌ كنيد فايده شما تضمين مي دهيم كه نگرش مخاطبين بسياري را جلب خواهيد كرد خلوص اينكار براي سئو سايت شما غم بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۴۰:۰۵ توسط:7rang موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :