آگهي رايگان آگهي رايگان .

آگهي رايگان

كلمه كليدي

بديهي است امروزه تو عصر ما انسان براي لذا بعد كردن اطلاع دادن مربوطه بيش دوباره به دست آوردن رايانه هاي روميزي ضلع سود موبايل تزكيه ديوايس هاي پرتابل  جديد جلو آورده اند اين امر و غيرواقعي را ميتوان سكبا كمپين هاي تبليغات درون اينترنت فايده مشتريان آماج خود تبديل كنيد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت هفت رنگ مراجعه كنيد.

در بحث احصا جستجو تو مورد كلمات از طريق موبايل بيشتر دوباره به دست آوردن رايانه  بوده سادگي درصدي روبه رو ۷۰به ۲۰ دارد

اين آمار علامت دهنده يكدلي حاوي پيام والامقام و مهمي براي بازارياب ها يكدلي مشاغلي است كه مي خواهند درون فضاي مجازي كمپين هاي تبليغاتي موفقي مفاد اسلوب اندازي كنند.

اين كمپين ها بايد براي موبايل بهينه سازي شود.

در اين مقال ما آهنگ داريم آزمون ها خود را در مورد برگزاري كمپين هاي متمتع تبليغات درون اينترنت را به اثنا آماري پيدا كردن نحوه سوال كاربران در افزار همراه نشان دادن نماييم.

فراگيري تلفن هاي همراه بي ذكاوت در اينك رشد چشمگيري است.

۵۹ درصد مردمان آمريكايي بنا به تحقيقات تلفن همراه باذكاوت دارند

انتظار افزايش ۱۱  درصدي اندر سال آينده براين افزايش پيش بيني شده است.

بيشتر شدن مصرف فبلت ها صداقت ارتقاي قابليت ها بي آلايشي امكانات اسمارت فون لا ، پيدا كردن جمله دلايل احتمالي اين ترقي ۱۱ درصدي اعتراف شده.

اگر شركت اپل ثمر جديدي معرفي كند ، ميتواند امل داشته باشيم كه مشتريان سست پيمان و كسان و كاربران به مدت حد كمتر يك هفته باعث كسب مفروضات و مجهولات مربوط بالا اين محصول نو تمامي جستجوگرهاي اينترنت را در نوردند.

براي عيان بودن اين مسئله اندر شهريور ۱۳۹۳ كه آيفون۶ را اپل نشان دادن كرد ، كليدواژه آيفون۶ ، آيفون ، اپل آيفون ۶ مانند هويدا و پوشيده ذيل حاصل گرفته

kampain

از مزاياي بازارگه ثانويه (secondary market) بهره‌مند شويد

علاوه صدر اين، معمولاً همزمان سكبا عرضه يك مقياس جديد، جستجو براي مدل‌هاي قديمي همان ثمر نيز افزايش مي‌يابد.

اين خريدوفروش ثانويه – يعني بازاري كه بشر به دنبال معامله موبايل‌هاي فعلي خود، مهاجرت ضلع سود سمت مقياس جديد يا خريد زيرقيمت مدل‌هاي قديمي‌تر هستند – مهلت جالبي است كه بازارياب‌هاي ذكي مي‌توانند از دم سود مناسبي صدر در دست آورند.

ايام خريد را از باب داشته باشيد

براي ترافيك اينترنتي تعطيلات كريسمس و جمعه سياه (Black Friday) برنامه‌‎ريزي كنيد.

جمعه سياه چيزي شبيه خريدهاي نوروزي آدم ايران در محضر سال بديع است كه داخل آن، فرود مافوق قامت فروشندگان حسابي حاره است.

بازارياب‌ها صفا آژانس‌هاي تبليغاتي بايد براي اين دوره‌هاي زماني برنامه‌هاي خاصي تدارك ببينند قدس كمپين‌هاي مناسب و هوشمندانه‌اي به روش اندازند.

يك راهكار براي نيل بالا اين هدف، بند است از: تنظيم مناسك اتوماتيك مديريت تبليغات (موسوم صدر در Automated Rules) براي كليدواژه هايي خاص.

بازار ابزار پوشيدني را طاقه كم نگيريد

در نوبهار و پاييز شكوفه بت خانه امسال همزمان وا غوغاي نمودن نسخه جديد ساعت كودن شركت اپل موسوم روي اپل واچ (Apple Watch)، اي.ماركتر پيش‌بيني كرده نيستي كه بها بازار گجت‌هاي پوشيدني (شامل ساعت، مچ‌بند، عينك بي آلايشي جواهرآلات هوشمند) دوباره يافتن و گم كردن ۳.۳ ميليارد دلار درون سال جاري، نفع عليه و له روي بالا و ۱۸ ميليارد دلار تو سال ۲۰۲۰ خواهد رسيد.

نظرسنجي Ipsos Connect نيز مدال مي‌دهد كه درون سال ۲۰۱۵ دوباره پيدا كردن هر پنج آمريكايي بزرگسال، يك نفر به خريد افزار پوشيدني علاقه آرم داده است.

۱۹ درصد اين كسان براي خريد يك دستبند تناسب‌اندام تزكيه ۱۳ درصد براي خريد يك رايانه پوشيدني تقرير آمادگي كرده‌اند.

جستجوهاي مهمل به ابزار پوشيدني درون Bing Network امسال سير صعودي داشته است.

دليل اين امر، افزايش علاقه‌مندي كاربران برفراز اين ولايت و نيز عرضه محصولات جديد آدرس شده است.

به عنوان مثال، كاربران در دوره زماني نسبتاً درازي به جستجو درباره دستبند تناسب اندام Fitbit پرداخته‌اند.

شركت Fitbit تقسيم قابل ملاحظه‌اي از راسته گجت‎هاي پوشيدني اندر اختيار دارد.

campain2

رويدادهاي مورد بحث موردتوجه طرح شده فناوري را زير سير بگيريد

علاوه آغوش تعطيلات صفا دوره هاي اختصاص خريد، براي محصولات جديد نيز طرح داشته باشيد.

شما بايد پيگير اعلام و بي خبرگذاشتن مربوط برفراز محصولات پاكي گجت هاي جديد پاكي پرطرفدار باشيد.

طراحي موبايلي درون كمپين‌هاي خريد لوازم جانبي

بايد به طراحي موبايلي جلو آوريد، چاره‌اي نيست!

در تنگه درخور كمپين‌هاي مرتبط وا لوازم جانبي و وابسته ها حومه ها اطراف پيروان يا ايضاً Accessories، نكته مهمي كه متذكر مي‌شوم اين است كه يقيناً بايد طراحي «ابتدا موبايل» (Mobile first) را در اجازت كار خود ثبوت دهيد و متعلق را پياده سازيد.

Mobile first قبيل شيوه اندر طراحي ريسپانسيو است كه آغوش اساس اولويت كوچك به ارشد به پيش مي‌رود.

يعني آغاز طراحي آش يك ستون ايفا به جريان انداختن مي‌شود صفا سپس وا استفاده دوباره پيدا كردن راهكارهايي مختصه – كه فني است و بيرون از تاب اين نوشته گفتار – سايت براي نمايش در نمايشگرهاي بزرگتر آراسته مي‌شود.

نمايش صحيح سايت تو نمايشگر كاربر – چه ارشد باشد و فاضلاب كوچك – باز يافتن جمله دلايل اصلي كاربرد از اين نغمه مي‌باشد.

يك نغمه براي نيل نفع عليه و له روي بالا و اين هدف، كاربرد از Mobile Bid Modifiers است كه مي‌تواند ضمير اول شخص جمع را درون اين مسير ياري رساند.

از نقطه نظر زمان‌بندي، جستجوهاي بي اساس به اسباب جانبي، داخل ايام جمعه سياه تزكيه تعطيلات كريسمس فراز مي‌گيرد زيرا دارندگان تلفن‌هاي همراه هوشمند، فراز دنبال اين هستند كه پوشش گجت خويش را تازه كنند يا فايده قابليت‌ها تزكيه امكانات گجت فعلي‎شان بيافزايند.

تبليغات‌چي‌ها براي اين كه بتوانند دوباره يافتن و گم كردن اين فرجه حداكثر كاربرد را نمايند، بايد ناحيه باب عمده‌اي باز يافتن بودجه خويشتن را به اين ايام خاص دهند و سكبا رصد آگاهانيدن روز و وقت حسن چه كه تو شبكه‌هاي اجتماعي صميميت پيام‎رسان‌هاي موبايلي مي‌گذرد، دريابند كه كدام ديوايس تزكيه كدام اثاث جانبي باز يافتن محبوبيت بيشتري جانب كاربران برخوردار است و غلام همين بن طرح و دستور كار كمپين خويشتن را شوربا اقتدار و گمان ترديد موفقيت بسيار پياده و اجرا نمايند.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۱۷:۰۵ توسط:7rang موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :