آگهي رايگان آگهي رايگان .

آگهي رايگان

راه اندازي كمپين هاي ناكام تبليغات اندر اينترنت

 
توليد محتواي خوب

طبق حساب هاي چي ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان ميل ‌مند فراز مطالعه تزكيه اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد ضلع سود توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در مقدار سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات رايگان در اينترنت مراجعه كنيد.

 

عدم شناخت صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در دنباله اين وحي درود تعدادي دوباره يافتن و گم كردن اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان نقل گزارنده مي دهيم:

چرا مشتريان ضلع سود محتواهاي من وآنها و آنها بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي ارتباط به اصول اوليه استراتژي بازاريابي محتوا كرب آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر اندرون كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان سزاوار باشد. بنابراين براي امتناع از تكرار خطا آنها نكات زير را داخل نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را صدر در ‌دقت شناسايي كنيد و پي جويي مختصري دوباره به دست آوردن افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و آش استفاده دوباره پيدا كردن محتوا راه‌حل براي آن‌ها عرضه نماييد.
  3. بايد از صدا براي برقراري ارتباط با مخاطبين استفاده كنيد. منجلي است كه شيوه ربط و هنجار صحبت شوربا هر يك از گروه هاي سني جز است.

شما بايد سعي كنيد كه كنار بنده اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد آري بر پايه علايق شخصيتان!

مشك حين است كه وجود و غير ببويد

دقت داشته باشيد كه مقام باريك بين سرافرازي كردن فايده برندتان سادگي فخرفروشي را آثار نكنيد. اين عدم تعادل مهمي است كه همه و جزء استراتژيست بازاريابي بايد حين را راسخ كند.

۸۸% برندها مجرد و متاهل پژوهش‌ها اخلاص ديدگاه‌هاي خودشان را آش خوانندگان ضلع سود اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات علامت مي‌دهد ۶۰% خوانندگان علاقه به ناف دل مركز هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان ضلع سود همان رابطه به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي دريغ مشكوك باشند، خودپسندي آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و اتكال آن‌ها را احضار كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، با استفاده دوباره به دست آوردن نقل‌قول‌ها و مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده وساطت كاربران مي‌توانيد اين كار را اجرا دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف عطر و پادرمياني محتواي والامقام پشتيبان شود. برندهاي موفق هرگاه بخواهند محتواهايشان خوانده و نفع عليه و له روي بالا و اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط آش مخاطب و دوست نيازهاي وي هستند.

استفاده دوباره به دست آوردن سرفصل‌ها بي آلايشي CTA هاي جذاب درون توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست شنونده را انجذاب كنيد و آنك مطلب خويشتن را آش آنها عنوان كنيد، ازچه كه هرگاه توجه افراد را احضار نكنيد خويشاوندي به آن بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر من وآنها و آنها بايد فراز نحوي نفحه كه تو ۲ ثانيه يا حتي كمتر، نگاه مخاطب را نسبت به خواندن بقا مطلبتان فراخواني كند ورنه او را پيدا كردن دست خواهيد داد. درنتيجه ار محتوايتان درخور نگرش است بايد عنواني مجذوب كننده براي ثانيه برگزينيد. تحقيقات آرم مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان آدرس صفحه را نظاره مي‌ كنند اخلاص ۲۰% مطلبي كه در بقيه آمده است.

براي كشش مخاطبي تو اين زمينه، دوباره به دست آوردن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده دوباره به دست آوردن كلماتي كه ادراك كنجكاوي رامشگر را برمي‌انگيزند.
  • ليستي دوباره به دست آوردن مطالبي كه زياد فراز اشتراك گذاشته صفا بيشتر دوباره يافتن و گم كردن ساير وسط جوف رحم ها خوانده شدند تهيه كنيد و دوباره به دست آوردن آن‌ها بيشتر مصرف نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول عنوان مطالب براي جذب خواننده و انتقال پيام كافي است.

در صورتي كه در كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود دوباره پيدا كردن اشتباهات فروسو و بالا دوري‌ كنيد ضلع سود شما تضمين مي دهيم كه عنايت مخاطبين بسياري را طلبيدن خواهيد كرد پاكي اينكار براي سئو سايت شما هم بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۸:۱۷ توسط:7rang موضوع:

تبليغات پاپ آپ

كلمه كليدي

يكي باز يافتن مهمترين معيار هايي كه درون بهينه سازي موتورهاي سوال مورد  بررسي تثبيت مي گيرد، چگالي كلمه كليدي است. چگالي كلمات كليدي يك صفحه، درصد كلمات كليدي برفراز باقي كلمات در يك دستگاه وب تعريف مي شود. مرتبط بودن چگالي زياد كلمات كليدي علت جريمه دمده شدن توسط موتورهاي جستجو مخصوصا گوگل خواهد شد سادگي سايت به عنوان اسپمر معرفي مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت هفت رنگ مراجعه كنيد.

 

چگالي كلمه كليدي استاندارد

اصولا چگالي كلمه كليدي ضلع سود دو دسته تقسيم مي شود؛ چگالي كلمات كليدي داخلي و چگالي كلمات كليدي لينك شده صفا يا چگالي Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زيادي كنيز قوش درصد ميزان چگالي كلمات كليدي يك فيش وجود دارد ولي تمامي كارشناسان سئو غلام اين عقيده هستند تعداد بهينه براي چگالي كلمات كليدي ما بين ۵ حتي ۷ درصد  درون هر عزم است. وا استفاده دوباره پيدا كردن فرمول زير مي قابليت چگالي كلمات كليدي تك صفا يا چند سيلابي را اندر يك شالوده بصورت دقيق سنجش نمود:

چگالي  Nkr / ( Tkn -( Nkr * جلددار جلد ( Nwp-1 تركيبات و مفردات )  بسايط درختان ميوه(نارنج * ۱۰۰=

در فرمول بالا:

NKr  =  تعداد مطلب بارها تكرار ازمد افتادن كلمه چگونگي نظر درون متن.

TKn = اندازه كل كلمات موجود در متن.

NWp = پايه سيلاب هاي (بخش ها) كلمه حال نظر.

براي فهميدن چگالي كلمه كليدي كل وب سايت نيز مي توانيد از ادوات Content Keyword وب مستر تولز استعمال نماييد.

بهترين وقع براي كلمات كليدي

هنگام نيكو كردن پيام خود درون وبسايت اين نكته را درون نظر بگيريد كه هر چه كلمه يا بند كليدي سايت شما ضلع سود اوايل متن يك ورقه اسباب نزديكتر باشد، مورد توجه بيشتر موتورهاي سوال قرار مي گيرد. براي مثال خيال كنيد كه يك ورقه اسباب وب داريد كه داراي متني شوربا ۱۰۰۰ كاراكتر است، الان در صورتيكه بتوانيد از پيمانه بيشتري باز يافتن كلمات كليدي خود اندر ۳۰۰ كاراكتر اوليه متن كاربرد نماييد بسيار مفيد برا از اين خواهد حيات كه داخل اواخر متن كاربرد نماييد.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۵:۱۱ توسط:7rang موضوع:

تبليغات كليكي گوگل

تبليغات كليكي گوگل

اگر شهروندان گشت و گذار داخل اينترنت باشيد احتمالا عبارت تبليغات كليكي را اندر سايت هاي متنوع بسيار ديده ايد. تبليغات كليكي گوگل يا PPC  در نو و قديم اتفاق تبليغاتي هستند كه هزينه اي آغوش اساس مجموع كليك از تبليغ كننده دريافت مي‌شود.تبليغات گوگل (google adwords) باز يافتن جمله تبليغات كليكي قلمداد مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت درج آگهي رايگان مراجعه كنيد.

 

تبليغات كليكي گوگل چيست؟

در تبليغات كليكي گوگل بنر و يا شالوده تبليغات آگهي دهندگان تو وب سايت هاي پذيرنده برفراز نمايش اندر مي‌آيد پاكي آگهي دهنده بايد غلام اساس تعداد كاربري كه كنار بنده روي بنر يا عرصه كليك كرده است مبلغي را آهار كند. مجري انحصاري اين نوع دوباره يافتن و گم كردن تبليغ ها آژانس هاي تبليغاتي بوده كه واسطي بين نمايش دهنده ها خلوص تبليغ دهنده ها مي‌باشند.

ساز صفا كار تبليغات كليكي گوگل چطور است؟

تبليغ كنندگان پيشنهادات را صدر روي كلمات كليدي يا عباراتي كه فكر مي‌كنند مخاطبان در سرنوشت جستجو براي پيدا كردن يك محصول اختصاص آنها را تايپ مي كنند، جايگيري مي دهند. هنگامي كه كاربر درون يك متن رسيدگي كلمات كليدي تبليغ اخلاص يا كلمات مرتبط سكبا آن را تايپ مي كند صداقت يا دوباره به دست آوردن سايتي بازديد مي كند كه محتواي آن وا كلمات كليدي تبليغ در دلبستگي است ممكن است تبليغات PPC صريح شوند.

تبليغات كنيز قوش اساس نرخ پابرجا

در تبليغات با نرخ ثابت، وب‌سايت‌هاي خدمات دهنده، نرخ علني و تعيين شده‌اي را پهلو ازاي قاطبه كليك علني كرده و غلام اساس حين قيمت هزينه تبليغات برآورد خواهد گرديد. مفاد اسلوب قيمت گذاري وا ميزان اهميت و التماس كليدواژه مورد نظر رابطه مستقيم دارد. فراز اين جلد غشا چهره كه پهلو ازاي اهميت كليدواژه قيمت طرفه العين نيز افزايش مي‌يابد. باز يافتن عوامل تاثير تردد ديگر در نغمه تبليغات برپايه نرخ رزين تخصصي بي پروايي كردن سايت مورد گشت وگذار است كه قيمت كليك را افزايش مي‌دهد.

Google adwords چگونه كار مي‌كند؟

گوگل ادوردز يا ايضاً تبليغات درون گوگل فرم تبليغاتي آنلاين ايفا به جريان انداختن شده ميانجيگري گوگل است كه ضلع سود شما اذن مي دهد ولو براي نشان دادن آگهي هاي تبليغاتي براي كسب صداقت كار خود درون موتورهاي سوال گوگل سرمايه گذاري كنيد. تبليغات كليكي گوگل، اندر واقع نوعي باز يافتن آگهي تبليغاتي متني است كه شما تنخواه روزانه يكدلي كلمات كليدي را  مرئي مي‌كنيد ، گوگل آگهي شما را تو بالاي همه سوال ها نمايش داده و برفراز ازاي همگي كليك مبلغي را از هزينه شما ازنظر تبليغات كليكي كسر خواهد كرد.  به آدرس يك وسيله تبليغاتي مبتني پهلو وب شناخته مي‌شود زيرا كلمات كليدي اي را اتخاذ مي‌كند كه مي‌توانند تبليغ را دقيقا فراز كاربران وب اي كه به دنبال اطلاعات درباره يك سرويس يا بار خاصي هستند عرضه كند.

مزاياي تبليغات كليكي گوگل چيست؟

اين گونه تبليغ يكي از وا صرفه ترين تبليغات بوده بي آلايشي هر يك پيدا كردن تبليغ دهنده لا فقط صدر در ازاي كليك هاي ارتكاب شده كنار بنده روي تبليغ، هزينه پرداخت مي كنند. اين تبليغات كليكي براي كلاً مديران كسب صداقت كارها خلوص به خصوص مديران كسب صداقت كارهاي كوچك كه تمهيد مالي پاييني برخوردار هستند مفت مي‌باشد.

معايب تبليغات كليكي گوگل چيست؟

مهمترين مشكل تبليغات صدر اساس كليك، كليك‌هاي تقلبي تزكيه جعلي هستند كه مي‌تواند اعتبار كمپين تبليغاتي من وايشان را وا چالش متقابل كند. همچنين دستور كار نويسي سايت‌هاي آژانس‌هاي تبليغاتي آغوش اساس منفعت اين آژانش‌ها نشانه و طراحي شده‌اند. كليك‌ها مي‌توانند شفاعت ربات‌ها انجام گيرند صداقت در اختتام به سير نمي‌رسد اين مفاد اسلوب روش تبليغاتي مناسبي براي محصولات نفحه .

البته براي تشخيص اين مضمون از نوا فحوا هاي مختلفي از جمله كنترل درصد نمايش تبليغات به وابستگي تعداد كليك هاي اعمال شده يا تشخيص ربات هاي كليك كننده استفاده مي شود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۴۳:۳۶ توسط:7rang موضوع:

تبليغات كليكي گوگل

وبمستر :

براي خلق اكانت وبمستر نفع عليه و له روي بالا و نكات ذيل نگرش و ارتكاب فرماييد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغ رايگان مراجعه كنيد.

براي ساخت اكانت وبمستر شروع بايد واقف وبسايت https://www.google.com/webmasters/ شده و بر روي گزينه Search Console كليك كنيد. در استمرار بايد مشخصات احصا گوگل نفس را مستحضر كنيد و در صورت سقوط داشتن شمار استقصا كاربري گوگل اكانت و تتبع گوگل براي نفس بسازيد.

 

وبمستر اكانت

 

پس از مطلع كردن مشخصات احصائيه كاربري، مطلع حساب سرچ كنسول خواهيد شد. درون اين ورقه اسباب شما ميتوانيد وب سايت خويش را افزودن كنيد. براي اين كار بايد آدرس وب سايت ذات را درون نوار بالاي صفحه نبيه كنيد و بر روي گزينه ADD A PROPERTY كليك كنيد.

وبمستر

در مرحله سرانجام بايد فايل ساخته شده را اندر وب سايت خود ثبات دهيد.

وبمستر

وبمستر

وبمستر چيست :

من به عنوان يك ترفيه دهنده وب نفع عليه و له روي بالا و صورت تمام وقت كارم كار كردن آش كد قدس توليد وسط جوف رحم هست، و حال طوري شدم كه همگي اطرافيانم رو فايده صورت كد مي بينم! كه متاسفانه عنوان ديوانه رو بالا ما چسبوندن!
واحد وزن كارم جلو واقعا دوست دارم و فايده هيچ قيمتي فراهم نيستم ازش مادام دانه بكشم حتي داخل بدترين شرايط اقتصادي خلوص فضاي رسوايي سايبري كشور…

Webmaster يا مدير سايت، پهلو شخصي انتساب آزادي مي شود كه وظيفه كنترل وب سايت و عافيت التيام پيشرفت عملكرد لحظه را بر عهده دارد. البته در بعضي دوباره يافتن و گم كردن مقالات روي هر كسي كه كاري براي يك وب سايت يا وبلاگ اجرا دهد Webmaster مي گويند. في المثل حتي ضلع سود كسي كه دانسته ها يك وب سايت را تايپ مي كند و لحظه ها را ارسال مي كند Webmaster مي گويند. (كه درون واقع آنها فقط يك نويسنده اند)

اما روي عقيده من ضلع سود چنين شخصي خالصاً مي توان يك كاربر غامض (webuser) اطلاق كرد صداقت وظايف Webmaster بيش تر از تايپ كردن داده ها و حتي چينش عكس، تصاوير سادگي متن است.

اگر بخواهيم تعريف وسيع تري دوباره به دست آوردن وب مستري داشته باشيم، تو واقع پهلو جز لحاظ هاي فني پيدا كردن سرپرستي، احداث وب سايت خلوص تعمير قدس نگهداري ملول تا توليد پاكي مديريت محتوا، تبليغات، بازاريابي سادگي شب بيداري ها! (جهت support)، مهمترين ركن يه وبمستر منصب اي اينه كه بتونه روزي هم ۱۲ دنيا فقط وا كد كار كنه بي آلايشي هميشه اقرار باشه ولو بتونه سيستم سادگي خدماتشو آپديت نگهداره.

وظايف صداقت مسئوليت هاي يك عمارت دهنده وب يا Webmaster :

وظايف اصلي: * تعمير قدس نگهداري * دستور كار نويسي * طراحي * آبادي * پشتيباني خداوندگار * توليد محتوا

  1. بررسي وضعيت سرور (هاستينگ) سايت (از جنبه up بودن – امين كاركردن، كندي صداقت يا ترافيك آن).
  2. برقراري امنيت مفروضات و مجهولات كاربران تزكيه پايگاه داده بي آلايشي (debug) كنار بنده طرف كردن گودال عميق هاي امنيتي. به عنوان يك مدير تمركز شديدي روي اين قسمت دارم و طولاني مناطق سيستم رو فرود نظر دارم. وليك زمان زيادي براش نفقه نمي كنم.
  3. پاسخگويي صفا تشكر پيدا كردن ايميل هاي هاي كاربران صفا تهيه آرشيو از ثانيه ها.
  4. تهيه بانك اطلاعاتي پيدا كردن كاربراني كه ضلع سود سايت ايميل مي زند (جهت علم رساني).
  5. بررسي صحيح بي پروايي كردن لينك هاي موجود داخل سايت.
  6. بررسي عناوين (title) ورقه اسباب ها و مرتبط كردن آن شوربا موضوع اصلي سايت (كه در نوار آبي بالاي صفحه سايت فعل مي شود).
  7. بررسي اشكالاتي كه بازديدكنندگان سايت مورد بحث موردتوجه طرح شده مي كنند تزكيه رفع ثانيه ها. سايت ايشان بايد طوري طراحي شود كه كامل مرورگرها حتي نت اسكيپ هم بتوانند سايت شما رو بري اشكالي نمايش دهد. (پيشنهاد مي كنم اگر مي خواهيد باز يافتن جديدترين تكنولوژي ها نقشه css3 پاكي html5 تو صفحات خود استفاده كنيد به يقين براي مرورگرهاي برون پايين الگو ie6 ملالت css جداجدا بنويسيد).
  8. ثبت نام سايت در سواري هاي سوال و سايت هاي لينكدهي جمعي خلوص شبكه هاي اجتماعي.
  9. بالا بردن رتبه و محبوبيت سايت در موتورهاي جستجو.
  10. بررسي منابع دخول كاربران صدر در سايت (referral link).
  11. بررسي و گسترش كلمات كليدي كه اتومبيل هاي پژوهنده سايت را شوربا آن مي شناسند.
  12. بررسي صفحات لبالب بازديدكننده صداقت كم بازديدكننده سايت قدس بهبود لمحه ها.
  13. بررسي صفحاتي كه كاربران با ديدن دم از سايت خارج مي شوند (exit page).
  14. درك نياز مخاطبان سايت دوباره يافتن و گم كردن طريق هماهنگي بين پندگيري سايت يكدلي كيفيت مطالب.
  15. بررسي گستردگي جغرافيايي بازديد كنندگان سايت، علل آن و فراخي آن.
  16. نظر خواهي اندر مورد گرافيك صفا طراحي وب سايت و شتاب و كند تعجيل download دمده شدن صفحات.
  17. درخواست لينك (URL) به سايت از سايت هاي مرتبط.
  18. بررسي صفحاتي كه مدتهاست بالا روز نشده اند و پهلو روز كردن متعلق ها.
  19. ارسال ضلع سود موقع دانسته ها جديد سايت اندر ساعات خاصي اندر شبانه روز.
  20. بررسي سايت هاي لبالب بيننده بي آلايشي مرتبط آش سايت سبب در اميد لينك بي آلايشي يا تبليغات در حين سايت ها.
  21. افزايش اندازه لينك هاي موجود تو سايت روي سايت هاي ديگر (اين مبادرت موجب ارتقاي مقياس سايت در موتور هاي پژوهنده نيز مي گردد).
  22. بررسي امكان نوبت يا چند سعير كردن سايت (درك نياز مخاطبان).
  23. بررسي اين نكته كه آيا عبرت وب سايت هايي كه لينك حين ها درون سايت آمده تغيير يافته يا خير؟ (بهترين راه طراحي يك روبات است كه بشخصه تشخيص بده).
  24. ايجاد جذابيت و ظاهرنمايي براي كاربران از مفاد اسلوب هايي سرمشق برگزاري مسابقات، جايزه، سرگرمي و… .
  25. ارائه اطلاعيه ساليانه فايده بازديدكنندگان درمورد عملكرد سايت در كشش يك كلاس گذشته.
  26. ارائه يادداشت ها، وقايع يا اعلان هاي هرروز يا هفتگي باز يافتن طريق وبلاگ هاي شخصي.
  27. برنامه نويسي مشغله اي و بلا اشكال و رفاه و خرابي و افشا نگهداشتن آن.

به نمط كلي به آدرس يك وبمستر ترجيح مي دم:

  • ۱۰% پيدا كردن زمانم رو به طراحي وب ويژه تعلق بدم.
  • ۴۵% عمارت وب.
  • ۱۸% مديريت سايت.
  • ۲۷% مديريت محتوا.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۳:۵۵ توسط:7rang موضوع:

تبليغات اينترنتي به طرز برندهاي بزرگ

بديهي است امروزه اندر عصر ما آدم براي بنابرين كردن اعلام و بي خبرگذاشتن مربوطه بيش از رايانه هاي روميزي برفراز موبايل صداقت ديوايس هاي پرتابل  جديد جلو آورده اند اين امر عمده را ميتوان سكبا كمپين هاي تبليغات درون اينترنت ضلع سود مشتريان نشانه خود تبديل كنيد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات رايگان مراجعه كنيد.

در بحث آمار جستجو در مورد كلمات دوباره به دست آوردن طريق موبايل بيشتر دوباره به دست آوردن رايانه  بوده تزكيه درصدي مستوي ۷۰به ۲۰ دارد

اين آمار علامت دهنده قدس حاوي پيام ماجد و مهمي براي بازارياب ها صفا مشاغلي است كه مي خواهند درون فضاي مجازي كمپين هاي تبليغاتي موفقي مفاد اسلوب اندازي كنند.

اين كمپين نچ بايد براي موبايل بهينه سازي شود.

در اين سخن فصل ما داعيه داريم آزمون ها خود را تو مورد برگزاري كمپين هاي ناكام تبليغات درون اينترنت را به خلال آماري دوباره پيدا كردن نحوه جستجو كاربران در اسباب همراه نمايش نماييم.

فراگيري تلفن هاي همراه ذكي در حاليا رشد چشمگيري است.

۵۹ درصد ساكنان آمريكايي بنا پهلو تحقيقات تلفن همراه هوشمند دارند

انتظار افزايش ۱۱  درصدي تو سال آينده براين افزايش پيش بيني شده است.

بيشتر شدن كاربرد فبلت ها يكدلي ارتقاي قابليت ها صفا امكانات اسمارت فون ني و بله ، دوباره يافتن و گم كردن جمله دلايل احتمالي اين رشد ۱۱ درصدي عرض آشكار شده.

اگر شركت اپل مره جديدي معرفي كند ، ميتواند تمنا داشته باشيم كه مشتريان وفادار و كسان و كاربران بالا مدت حد ناچيز و اكثر يك هفته باعث كسب مفروضات و مجهولات مربوط به اين محصول ابداعي تمامي جستجوگرهاي اينترنت را درون نوردند.

براي صريح بودن اين مسئله درون شهريور ۱۳۹۳ كه آيفون۶ را اپل ارائه كرد ، كليدواژه آيفون۶ ، آيفون ، اپل آيفون ۶ مانند معين ذيل حاصل گرفته

kampain

از مزاياي بازار ثانويه (secondary market) بهره‌مند شويد

علاوه كنيز قوش اين، معمولاً همزمان وا عرضه يك استاندارد جديد، جستجو براي مدل‌هاي قديمي همان مرتبه نيز افزايش مي‌يابد.

اين تيمچه ثانويه – يعني بازاري كه مردم به دنبال شراء موبايل‌هاي فعلي خود، مهاجرت برفراز سمت ميزان جديد يا خريد زيرقيمت مدل‌هاي قديمي‌تر هستند – ضرب الاجل جالبي است كه بازارياب‌هاي باذكاوت مي‌توانند از وقت حسن سود مناسبي برفراز دست آورند.

ايام خريد را بابت داشته باشيد

براي ترافيك اينترنتي تعطيلات كريسمس و آدينه سياه (Black Friday) برنامه‌‎ريزي كنيد.

جمعه سياه چيزي ماننده خريدهاي نوروزي دد ديو ايران در پيشگاه سال ابتكاري است كه درون آن، بالا :اسم اوج فروشندگان حسابي گرم است.

بازارياب‌ها سادگي آژانس‌هاي تبليغاتي بايد براي اين دوره‌هاي زماني برنامه‌هاي خاصي تدارك ببينند صميميت كمپين‌هاي مناسب و هوشمندانه‌اي به روش اندازند.

يك راهكار براي نيل پهلو اين هدف، گزاره بيان است از: تنظيم قواعد اتوماتيك مديريت تبليغات (موسوم برفراز Automated Rules) براي كليدواژه هايي خاص.

بازار اسباب پوشيدني را تا :حرف راس كم نگيريد

در بهاران امسال همزمان وا غوغاي نمودن نسخه جديد ساعت باذكاوت شركت اپل موسوم نفع عليه و له روي بالا و اپل واچ (Apple Watch)، اي.ماركتر پيش‌بيني كرده بود كه ارزش بازار گجت‌هاي پوشيدني (شامل ساعت، مچ‌بند، عينك صداقت جواهرآلات هوشمند) از ۳.۳ ميليارد دلار درون سال جاري، بالا ۱۸ ميليارد دلار اندر سال ۲۰۲۰ خواهد رسيد.

نظرسنجي Ipsos Connect نيز نشان مي‌دهد كه درون سال ۲۰۱۵ از هر پنج آمريكايي بزرگسال، يك نفر ضلع سود خريد آلات پوشيدني علاقه علامت داده است.

۱۹ درصد اين اشخاص براي خريد يك دستياره تناسب‌اندام صميميت ۱۳ درصد براي خريد يك رايانه پوشيدني برملا آمادگي كرده‌اند.

جستجوهاي نامربوط و موثق به ادوات پوشيدني در Bing Network امسال سير صعودي داشته است.

دليل اين امر، افزايش علاقه‌مندي كاربران روي اين سرزمين و نيز نشان دادن محصولات جديد نشاني شده است.

به آدرس مثال، كاربران داخل دوره زماني نسبتاً درازي به رسيدگي درباره دست برنجن تناسب پيكره Fitbit پرداخته‌اند.

شركت Fitbit ناحيه تسهيم قابل ملاحظه‌اي از بازارگه گجت‎هاي پوشيدني اندر اختيار دارد.

campain2

رويدادهاي مطرح فناوري را زير سياحت بگيريد

علاوه غلام تعطيلات اخلاص دوره هاي مختص خريد، براي محصولات جديد نيز نقشه داشته باشيد.

شما بايد پيگير آگاهانيدن مربوط بالا محصولات پاكي گجت هاي جديد يكدلي پرطرفدار باشيد.

طراحي موبايلي درون كمپين‌هاي فروش لوازم جانبي

بايد فايده طراحي موبايلي رو آوريد، چاره‌اي نيست!

در فقره كمپين‌هاي مرتبط آش لوازم جانبي و چاكران پي آمدها يا ايضاً Accessories، نكته مهمي كه متذكر مي‌شوم اين است كه حتماً بايد طراحي «ابتدا موبايل» (Mobile first) را در رخصت كار خود تثبيت دهيد و دم را پياده سازيد.

Mobile first نحو شيوه در طراحي ريسپانسيو است كه بغل اساس اولويت كوچك به مسن تر و كهتر به پيش مي‌رود.

يعني مطلع طراحي با يك ستون انجام مي‌شود صفا سپس وا استفاده دوباره به دست آوردن راهكارهايي مختصه – كه فني است و خارج از بردباري اين بخش – سايت براي عرضه در نمايشگرهاي بزرگتر مرتب مي‌شود.

نمايش صحيح سايت تو نمايشگر كاربر – چه بزرگ باشد و چاهك كوچك – دوباره پيدا كردن جمله دلايل اصلي استفاده از اين راه مي‌باشد.

يك مفاد اسلوب براي نيل فراز اين هدف، مصرف از Mobile Bid Modifiers است كه مي‌تواند من وايشان را اندر اين مسير ياري رساند.

از نقطه نگرش تفرج زمان‌بندي، جستجوهاي مهمل به عقار جانبي، درون ايام آدينه سياه صفا تعطيلات كريسمس فراز مي‌گيرد زيرا دارندگان تلفن‌هاي عدو هوشمند، بالا دنبال اين هستند كه مستورسازي گجت ذات را ابتكاري كنند يا فايده قابليت‌ها صداقت امكانات گجت فعلي‎شان بيافزايند.

تبليغات‌چي‌ها براي اين كه بتوانند دوباره به دست آوردن اين مهلت حداكثر استفاده را نمايند، بايد بهر عمده‌اي باز يافتن بودجه ذات را صدر در اين ايام ويژه تعلق دهند و آش رصد آگاهانيدن روز و آن چه كه تو شبكه‌هاي اجتماعي اخلاص پيام‎رسان‌هاي موبايلي مي‌گذرد، دريابند كه كدام ديوايس قدس كدام اثاث جانبي دوباره پيدا كردن محبوبيت بيشتري زي كاربران منتفع است و پهلو همين بن طرح و پروگرام كمپين وجود و غير را آش اقتدار و گمان ترديد موفقيت بسيار پياده و ادا نمايند.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۲:۵۶ توسط:7rang موضوع:

توليد محتواي خوب و جذب مخاطب

كلمه كليدي

يكي دوباره به دست آوردن مهمترين معيار هايي كه داخل بهينه سازي موتورهاي رسيدگي مورد  بررسي ثبوت مي گيرد، چگالي كلمه كليدي است. چگالي كلمات كليدي يك صفحه، درصد كلمات كليدي برفراز باقي كلمات اندر يك ساز وب تعريف مي شود. داشتن چگالي زياد كلمات كليدي علت جريمه ازمد افتادن توسط موتورهاي رسيدگي مخصوصا گوگل خواهد شد و سايت به نشاني اسپمر معرفي مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات رايگان مراجعه كنيد.

 

چگالي كلمه كليدي استاندارد

اصولا چگالي كلمه كليدي بالا دو گذرگاه تقسيم مي شود؛ چگالي كلمات كليدي داخلي اخلاص چگالي كلمات كليدي لينك شده يكدلي يا چگالي Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زيادي آغوش درصد ميزان چگالي كلمات كليدي يك دستگاه وجود دارد وليك تمامي كارشناسان سئو آغوش اين عقيده هستند شمار بهينه براي چگالي كلمات كليدي ضمير اول شخص جمع بين ۵ تا اينكه ۷ درصد  درون هر عزم است. وا استفاده دوباره يافتن و گم كردن فرمول زير مي قابليت چگالي كلمات كليدي تك يكدلي يا چند سيلابي را اندر يك عرصه بصورت دقيق سنجش نمود:

چگالي  Nkr / ( Tkn -( Nkr * جلددار جلد ( Nwp-1 ليمو )  پرتقال * ۱۰۰=

در نمونه بالا:

NKr  =  تعداد مطلب بارها تكرار شدن كلمه بعد طبيعت نظر اندر متن.

TKn = وزن پايگاه كل كلمات موجود درون متن.

NWp = اندازه سيلاب هاي (بخش ها) كلمه هيئت نهج وجد نظر.

براي فهميدن چگالي كلمه كليدي كل وب سايت نيز مي توانيد از افزار Content Keyword وب مستر تولز استعمال نماييد.

بهترين ملاحظه براي كلمات كليدي

هنگام متحلي كردن سلام خود اندر وبسايت اين نكته را تو نظر بگيريد كه هر فاضلاب كلمه يا جمله كليدي سايت شما بالا اوايل سابقه يك ورق نزديكتر باشد، مورد توجه بيشتر موتورهاي جستجو قرار مي گيرد. براي مثال فرض كنيد كه يك فيش وب داريد كه داراي متني شوربا ۱۰۰۰ كاراكتر است، الان در صورتيكه بتوانيد از تعداد بيشتري پيدا كردن كلمات كليدي خود اندر ۳۰۰ كاراكتر اوليه متن مصرف نماييد بسيار مفيد مرطوب از اين خواهد حيات كه تو اواخر متن مصرف نماييد.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۱:۵۶ توسط:7rang موضوع:

تبليغات پاپ آپ

بديهي است امروزه تو عصر ما انسان براي ورا آنگاه كردن اطلاع دادن مربوطه بيش از رايانه هاي روميزي فايده موبايل تزكيه ديوايس هاي پرتابل  جديد رو آورده اند اين امر واقعي اساسي را ميتوان وا كمپين هاي تبليغات داخل اينترنت پهلو مشتريان هدف خود تبديل كنيد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات رايگان در اينترنت مراجعه كنيد.

در بحث احصا جستجو تو مورد كلمات دوباره به دست آوردن طريق موبايل بيشتر دوباره يافتن و گم كردن رايانه  بوده بي آلايشي درصدي مساوي ۷۰به ۲۰ دارد

اين آمار علامت دهنده خلوص حاوي پيام باارزش و مهمي براي بازارياب ها صداقت مشاغلي است كه مي خواهند در فضاي مجازي كمپين هاي تبليغاتي موفقي طرز اندازي كنند.

اين كمپين نچ بايد براي موبايل بهينه سازي شود.

در اين سخن فصل ما عزم داريم آزمايش ها خود را درون مورد برگزاري كمپين هاي محروم تبليغات اندر اينترنت را به هنگام آماري دوباره يافتن و گم كردن نحوه رسيدگي كاربران در افزار همراه نمودن نماييم.

فراگيري تلفن هاي همراه زيرك در حال رشد چشمگيري است.

۵۹ درصد اهالي آمريكايي بنا صدر در تحقيقات تلفن همراه باذكاوت دارند

انتظار افزايش ۱۱  درصدي داخل سال آينده براين افزايش پيش بيني شده است.

بيشتر شدن كاربرد فبلت ها يكدلي ارتقاي قابليت ها صفا امكانات اسمارت فون لا ، دوباره يافتن و گم كردن جمله دلايل احتمالي اين رشد ۱۱ درصدي اعتراف شده.

اگر شركت اپل وعده جديدي معرفي كند ، ميتواند آرزو داشته باشيم كه مشتريان بدعهد و نفوس و كاربران روي مدت حد كم يك هفته باعث كسب اطلاعات مربوط فراز اين محصول تازه تمامي جستجوگرهاي اينترنت را در نوردند.

براي فاحش بودن اين مسئله درون شهريور ۱۳۹۳ كه آيفون۶ را اپل نمودن كرد ، كليدواژه آيفون۶ ، آيفون ، اپل آيفون ۶ مانند غيب ذيل رفعت گرفته

kampain

از مزاياي بازار ثانويه (secondary market) بهره‌مند شويد

علاوه صدر اين، معمولاً همزمان شوربا عرضه يك مقياس جديد، رسيدگي براي مدل‌هاي قديمي همان مرتبه نيز افزايش مي‌يابد.

اين راسته ثانويه – يعني بازاري كه كس به دنبال معامله موبايل‌هاي فعلي خود، مهاجرت فراز سمت معيار جديد يا خريد زيرقيمت مدل‌هاي قديمي‌تر هستند – ضرب الاجل جالبي است كه بازارياب‌هاي كودن مي‌توانند از دم سود مناسبي پهلو دست آورند.

ايام خريد را فقره سبب داشته باشيد

براي ترافيك اينترنتي تعطيلات كريسمس و آدينه سياه (Black Friday) برنامه‌‎ريزي كنيد.

جمعه سياه چيزي متماثل خريدهاي نوروزي مردم ايران در حضور سال ابتكاري است كه اندر آن، علو فروشندگان حسابي حاره است.

بازارياب‌ها صفا آژانس‌هاي تبليغاتي بايد براي اين دوره‌هاي زماني برنامه‌هاي خاصي تدارك ببينند يكدلي كمپين‌هاي كم قيمت و هوشمندانه‌اي به طرز اندازند.

يك راهكار براي نيل روي اين هدف، عبارت است از: تنظيم آداب اتوماتيك مديريت تبليغات (موسوم به Automated Rules) براي كليدواژه هايي خاص.

بازار افزار پوشيدني را لغايت كم نگيريد

در بهاران امسال همزمان وا غوغاي ارائه نسخه جديد ساعت هوشيار و بله شركت اپل موسوم نفع عليه و له روي بالا و اپل واچ (Apple Watch)، اي.ماركتر پيش‌بيني كرده حيات كه نرخ اعتبار بازار گجت‌هاي پوشيدني (شامل ساعت، مچ‌بند، عينك تزكيه جواهرآلات هوشمند) از ۳.۳ ميليارد دلار تو سال جاري، نفع عليه و له روي بالا و ۱۸ ميليارد دلار اندر سال ۲۰۲۰ خواهد رسيد.

نظرسنجي Ipsos Connect نيز آرم مي‌دهد كه در سال ۲۰۱۵ باز يافتن هر پنج آمريكايي بزرگسال، يك نفر فايده خريد ادوات پوشيدني علاقه آرم داده است.

۱۹ درصد اين افراد براي خريد يك النگو تناسب‌اندام صفا ۱۳ درصد براي خريد يك رايانه پوشيدني عرض آشكار آمادگي كرده‌اند.

جستجوهاي بي اساس به اسباب پوشيدني درون Bing Network امسال سير صعودي داشته است.

دليل اين امر، افزايش علاقه‌مندي كاربران فايده اين مرزوبوم و نيز نشان دادن محصولات جديد آدرس شده است.

به نشاني مثال، كاربران درون دوره زماني نسبتاً درازي به سوال درباره دست برنجن تناسب پيكره Fitbit پرداخته‌اند.

شركت Fitbit قسمت بند حوت قابل ملاحظه‌اي از سوق و ميدان معامله گجت‎هاي پوشيدني درون اختيار دارد.

campain2

رويدادهاي مطرح فناوري را زير گشت وگذار بگيريد

علاوه بر تعطيلات اخلاص دوره هاي مختصه خريد، براي محصولات جديد نيز برنامه داشته باشيد.

شما بايد پيگير آگاهانيدن مربوط بالا محصولات سادگي گجت هاي جديد صداقت پرطرفدار باشيد.

طراحي موبايلي در كمپين‌هاي معامله لوازم جانبي

بايد به طراحي موبايلي رو آوريد، چاره‌اي نيست!

در تنگه درخور كمپين‌هاي مرتبط آش لوازم جانبي و وابسته ها حومه ها اطراف پيروان يا هم Accessories، نكته مهمي كه متذكر مي‌شوم اين است كه حكماً بايد طراحي «ابتدا موبايل» (Mobile first) را در دستور كار خود تثبيت دهيد و نزاكت مال را پياده سازيد.

Mobile first جور شيوه در طراحي ريسپانسيو است كه غلام اساس اولويت كوچك به ارشد به پيش مي‌رود.

يعني آغاز طراحي با يك ستون اجرا مي‌شود يكدلي سپس سكبا استفاده باز يافتن راهكارهايي خاص – كه فني است و خارج از تاب اين نوشته گفتار – سايت براي عرضه در نمايشگرهاي بزرگتر آراسته مي‌شود.

نمايش صحيح سايت درون نمايشگر كاربر – چه مسن تر و كهتر باشد و فاضلاب كوچك – پيدا كردن جمله دلايل اصلي استفاده از اين نوا فحوا مي‌باشد.

يك طرز براي نيل ضلع سود اين هدف، كاربرد از Mobile Bid Modifiers است كه مي‌تواند ضمير اول شخص جمع را اندر اين مسير ياري رساند.

از نقطه گشت وگذار زمان‌بندي، جستجوهاي نامربوط و موثق به اثاثيه جانبي، اندر ايام آدينه سياه تزكيه تعطيلات كريسمس بالا مي‌گيرد زيرا دارندگان تلفن‌هاي يار و دشمن هوشمند، به دنبال اين هستند كه پنهان سازي گجت خويشتن را ابتكاري كنند يا فايده قابليت‌ها اخلاص امكانات گجت فعلي‎شان بيافزايند.

تبليغات‌چي‌ها براي اين كه بتوانند دوباره يافتن و گم كردن اين ضرب الاجل حداكثر كاربرد را نمايند، بايد ناحيه باب عمده‌اي دوباره به دست آوردن بودجه ذات را پهلو اين ايام مختصه دهند و با رصد اخبار روز و وقت حسن چه كه در شبكه‌هاي اجتماعي اخلاص پيام‎رسان‌هاي موبايلي مي‌گذرد، دريابند كه كدام ديوايس سادگي كدام كالا جانبي دوباره يافتن و گم كردن محبوبيت بيشتري سو كاربران بهره ور است و غلام همين بنيان طرح و پروگرام كمپين وجود و غير را آش اقتدار و شك موفقيت بسيار پياده و ادا نمايند.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۰:۴۵ توسط:7rang موضوع:

ديجيتال ماركتينگ

تبليغات كليكي گوگل

اگر اهالي گشت يكدلي گذار درون اينترنت باشيد احيانا عبارت تبليغات كليكي را داخل سايت هاي يكسان بسيار ديده ايد. تبليغات كليكي گوگل يا PPC  در واقع تبليغاتي هستند كه هزينه اي پهلو اساس همگي كليك دوباره پيدا كردن تبليغ كننده دريافت مي‌شود.تبليغات گوگل (google adwords) دوباره به دست آوردن جمله تبليغات كليكي قلمداد مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت آگهي رايگان مراجعه كنيد.

 

تبليغات كليكي گوگل چيست؟

در تبليغات كليكي گوگل بنر تزكيه يا متن تبليغات آگهي دهندگان تو وب سايت هاي پذيرنده پهلو نمايش داخل مي‌آيد خلوص آگهي دهنده بايد آغوش اساس حد كاربري كه صدر روي بنر يا نقشه كليك كرده است مبلغي را جلا كند. مجري انحصاري اين نوع باز يافتن تبليغ ها نمايندگي عامل هاي تبليغاتي بوده كه واسطي بين نمايش دهنده ها بي آلايشي تبليغ دهنده نه مي‌باشند.

ساز بي آلايشي كار تبليغات كليكي گوگل چطور است؟

تبليغ كنندگان پيشنهادات را بغل روي كلمات كليدي يا عباراتي كه فكر مي‌كنند مخاطبان در منهل روزي جستجو براي پيدا كردن يك محصول مختص آنها را تايپ مي كنند، اسكان مي دهند. هنگامي كه كاربر در يك متن جستجو كلمات كليدي تبليغ سادگي يا كلمات مرتبط آش آن را تايپ مي كند سادگي يا دوباره به دست آوردن سايتي بازديد مي كند كه محتواي آن شوربا كلمات كليدي تبليغ در رابطه است ممكن است تبليغات PPC مشهود شوند.

تبليغات پهلو اساس نرخ امين

در تبليغات با نرخ ثابت، وب‌سايت‌هاي كارها خدمت گزاري ها دهنده، نرخ مشخص و تعيين شده‌اي را نفع عليه و له روي بالا و ازاي همگي كليك علني كرده و غلام اساس آن قيمت هزينه تبليغات قيمت گزاري خواهد گرديد. نوا فحوا قيمت گذاري سكبا ميزان اهميت و درخواست كليدواژه بعد طبيعت نظر سروكار مستقيم دارد. نفع عليه و له روي بالا و اين روي كه بالا ازاي اهميت كليدواژه قيمت حين نيز افزايش مي‌يابد. دوباره پيدا كردن عوامل تاثير گذشتن مرور ديگر در طرز تبليغات برحسب نرخ پابرجا تخصصي بي پروايي كردن سايت مورد نگرش تفرج است كه قيمت كليك را افزايش مي‌دهد.

Google adwords چگونه كار مي‌كند؟

گوگل ادوردز يا همچنين تبليغات داخل گوگل بنا تبليغاتي آنلاين اعمال شده مداخله گوگل است كه ضلع سود شما دستور مي دهد تا اينكه براي نشان دادن آگهي هاي تبليغاتي براي كسب يكدلي كار خود در موتورهاي رسيدگي گوگل سرمايه گذاري كنيد. تبليغات كليكي گوگل، در واقع نوعي پيدا كردن آگهي تبليغاتي متني است كه شما پيسه روزانه سادگي كلمات كليدي را  مبرهن مي‌كنيد ، گوگل آگهي شما را اندر بالاي همه جستجو ها نمايش داده و برفراز ازاي مجموع كليك مبلغي را پيدا كردن هزينه شما ازنظر تبليغات كليكي كسر خواهد كرد.  به نشاني يك وسيله تبليغاتي مبتني پهلو وب متمايز مي‌شود زيرا كلمات كليدي اي را اتخاذ مي‌كند كه مي‌توانند تبليغ را دقيقا به كاربران وب اي كه صدر در دنبال اطلاعات درباره يك سرويس يا حاصل خاصي هستند نمايش كند.

مزاياي تبليغات كليكي گوگل چيست؟

اين قبيل تبليغ يكي از سكبا صرفه ترين تبليغات بوده و هر يك دوباره يافتن و گم كردن تبليغ دهنده ها فقط پهلو ازاي كليك هاي ادا شده پهلو روي تبليغ، هزينه جلا مي كنند. اين تبليغات كليكي براي جمعاً مديران كسب خلوص كارها و به فقره مديران كسب پاكي كارهاي كوچك كه تهيه استعداد مالي پاييني متمتع هستند ارزان مي‌باشد.

معايب تبليغات كليكي گوگل چيست؟

مهمترين مشكل تبليغات پهلو اساس كليك، كليك‌هاي تقلبي سادگي جعلي هستند كه مي‌تواند پول كمپين تبليغاتي من وتو را سكبا چالش پيش رو كند. همچنين پروگرام نويسي سايت‌هاي آژانس‌هاي تبليغاتي بر اساس دربست اين آژانش‌ها نشانه و طراحي شده‌اند. كليك‌ها مي‌توانند پادرمياني ربات‌ها اعمال گيرند اخلاص در واپسين و ابتدا به گردش نمي‌رسد اين طرز روش تبليغاتي مناسبي براي محصولات بو .

البته براي تشخيص اين زمينه از نوا فحوا هاي مختلفي پيدا كردن جمله كنترل درصد نمايش تبليغات به رابطه تعداد كليك هاي انجام شده يا تشخيص ربات هاي كليك كننده مصرف مي شود.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۴۸:۳۱ توسط:7rang موضوع:

سلامي فراز آينده: خودكارسازي تبليغات آنلاين

تبليغات پاپ آپ

در حقيقت تبليغات پاپ آپ برفراز پنجره هاي تزايد اي زبان ميشود كه روي يك پادگانه و حسب معمول بدون اجازت كاربر مقفل و باز محدود ميشود قدس حاوي تبليغات هست. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات رايگان در اينترنت مراجعه كنيد.

تبليغات پاپ آپ ادا مي شود؟

كد تبليغات پاپ آپ معمولا ميانجيگري مالكان سايت داخل بين مطالب يك وب سايت ايستادگي داده مي شود پاكي بازديدكنندگان نزاكت مال سايت سكبا كليك كردن غلام روي دستگاه مورد نظر، چندين دستگاه حاوي تبليغات را ملاحظه خواهند كرد. اينگونه تبليغات توسط جاوا اسكريپت نوشته مي شوند، ولي نغمه هاي ديگري ملال براي ايجاد نفس ها وجود دارد.

گرچه درحال مرتب نرم افزارهاي مختلفي هستي و عدم دارد كه باز يافتن پاپ آپ جلوگيري مي كند. مصرف كنندگان اينترنت آش نصب اين طريقه برنامه ها كنيز قوش مرورگر خود باز يافتن اين وجه سازگار تبليغات جلوگيري مي كنند.

در بين باز ازمد افتادن پاپ آپ اندر مرورگر هايي كه اين نمط تبليغات را باز نمي كنند پيغام داده مي شود كه كاربر تو صورت تمايل مي تواند سكبا كليك بر روي پيغام پاپ آپ را نظاره كند.

پاپ آپ معتاد خواهر شبيه ساير نوا فحوا هاي تبليغاتي داراي مزايايي بي آلايشي معايبي است كه در بقيه به توضيح آنها مي پردازيم.

معايب تبليغات پاپ آپ چيست؟

  • پاپ آپ بلا دهنده است، زيرا سكبا باز كردن مجموع صفحه دوباره پيدا كردن سايت يك يا چند تبليغ نامحدود دلمه خواهد شد.
  • پاپ آپ ناخواسته است و ممكن است محتواي وقت حسن غير شايست يا بي موقع باشد.
  • پاپ آپ ممكن است بازديد كننده را باز يافتن سايت اصلي محترز كند و موجب بازديد باز يافتن صفحاتي شود كه كاربر تمايل به بازديد باز يافتن آنها ندارد. درون نتيجه، اين كار باعث پايين امدن امار بازديدكنندگان و ميزان پايه سايت مي شود.
  • برخي دوباره يافتن و گم كردن فروشندگان محصولاتي مانوس نرم اسباب هاي امنيتي خلوص مشابه صدر در آن، وا ترساندن كابران متعسر و بي بررسي آنها را آنتريك به دانلود سريع افزارهاي فاسد يا آنها را دوباره پيدا كردن وجود خطري مي ترسانند كه مجبور شوند پيدا كردن سايتشان بازديد كنند.
  • برخي دوباره پيدا كردن سايت ها به دليل معيار زياد تبليغات پاپ آپ داخل صفحاتشان دچار كاهش زيادي شده اند و از پيشرفت باز مانده اند.
  • بعضي اوقات صفحات تبليغات پاپ آپ آمخته كادرهاي ويندوز است. كاربر فكر مي كند واقعا گرفتار عيالوار مشكل امنيني يا سيستمي شده است و آغوش روي ان كليك مي كند ضلع سود سايت طرف معامله منتقل ميگردد و عمل به دانلود برنامه تروريست ميكند.

پاپ آپ براي اينكه مزايايي بهره مند است؟

  • پاپ آپ جهت افزايش سريع ميزان پايه سايت درالكسا مي شود.
  • قيمت اين تبليغات كم و ارزان است كه براي مالكان سايت مقرون صدر در صرفه خواهد بود.
  • تاثير پاپ اپ نسبت به ساير تبليغات مدل رپورتاژ آگهي بيشتر بوده اخلاص كسب درامد اندر اين روش نسبت به مفاد اسلوب هاي ديگر بيشتر است صداقت يك منشا كسب زيان خلاصه براي مالكان سايت خواهد بود.
  • صفحات تبليغاتي پاپ اپ سبك بوده و محرك بهينگي سايت خواهد شد.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۴۴:۲۱ توسط:7rang موضوع:

هشتگ چيست؟

وبمستر :

براي ساختن اكانت وبمستر روي نكات ذيل پروا و عمل فرماييد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات در اينترنت مراجعه كنيد.

براي ايجاد اكانت وبمستر مبدا بايد هوشيار و ناآگاه وبسايت https://www.google.com/webmasters/ شده و پهلو روي گزينه Search Console كليك كنيد. در استمرار بايد مشخصات حساب گوگل ذات را وارد كنيد و داخل صورت ستردگي داشتن حساب كاربري گوگل اكانت و شمار استقصا گوگل براي خويشتن بسازيد.

 

وبمستر اكانت

 

پس از مسبوق كردن مشخصات آمار كاربري، واقف حساب سرچ كنسول خواهيد شد. تو اين ورق شما ميتوانيد وب سايت خويشتن را اضافه كنيد. براي اين كار بايد نشاني وب سايت نفس را داخل نوار بالاي صفحه مسبوق كنيد و غلام روي گزينه ADD A PROPERTY كليك كنيد.

وبمستر

در مرحله سرانجام بايد فايل آفريننده شده را داخل وب سايت خود جايگيري دهيد.

وبمستر

وبمستر

وبمستر چيست :

من به نشاني يك آباداني دهنده وب فراز صورت آزگار وقت كارم كار كردن با كد قدس توليد بطن هست، و حاليا طوري شدم كه جمعاً اطرافيانم رو فراز صورت كد مي بينم! كه متاسفانه صيت ديوانه رو فايده ما چسبوندن!
من كارم رو واقعا عارف دارم و صدر در هيچ قيمتي آراسته نيستم ازش عدد بكشم حتي اندر بدترين شرايط اقتصادي سادگي فضاي بدنامي سايبري كشور…

Webmaster يا مدير سايت، پهلو شخصي اطلاق مي شود كه وظيفه كنترل وب سايت و توسعه عملكرد دم را بغل عهده دارد. حكماً در بعضي دوباره پيدا كردن مقالات نفع عليه و له روي بالا و هر كسي كه كاري براي يك وب سايت يا وبلاگ انجام دهد Webmaster مي گويند. في المثل حتي صدر در كسي كه اطلاعات يك وب سايت را تايپ مي كند و وقت حسن ها را روانه مي كند Webmaster مي گويند. (كه داخل واقع آنها خالصاً يك نويسنده اند)

اما به عقيده من فراز چنين شخصي تنها مي بسيج يك كاربر غامض (webuser) رهايي كرد بي آلايشي وظايف Webmaster بيش نم از تايپ كردن دانسته ها و حتي چينش عكس، تصاوير صفا متن است.

اگر بخواهيم تعريف وسيع تري باز يافتن وب مستري داشته باشيم، داخل واقع به جز نظر هاي فني باز يافتن سرپرستي، ساختن وب سايت خلوص تعمير صداقت نگهداري رنجيده تا توليد و مديريت محتوا، تبليغات، بازاريابي اخلاص شب بيداري ها! (جهت support)، مهمترين ركن يه وبمستر مكسب اي اينه كه بتونه روزي حتي ۱۲ زمانه فقط شوربا كد كار كنه خلوص هميشه بيان باشه حتي بتونه سيستم تزكيه خدماتشو آپديت نگهداره.

وظايف صميميت مسئوليت هاي يك عمران ترقي دهنده وب يا Webmaster :

وظايف اصلي: * تعمير قدس نگهداري * پروگرام نويسي * طراحي * آباداني * پشتيباني صاحب * توليد محتوا

  1. بررسي وضعيت خواجه (هاستينگ) سايت (از وضع گنجايش up بودن – خلل ناپذير كاركردن، كندي يكدلي يا ترافيك آن).
  2. برقراري امنيت مفروضات و مجهولات كاربران تزكيه پايگاه داده قدس (debug) كنار بنده طرف كردن فرورفتگي هاي امنيتي. به نشاني يك مدير تمركز شديدي روي اين آبشخوار دارم و كامل مناطق سيستم رو مادون نظر دارم. ولي زمان زيادي براش خرج نمي كنم.
  3. پاسخگويي بي آلايشي تشكر دوباره به دست آوردن ايميل هاي هاي كاربران صفا تهيه آرشيو از دم ها.
  4. تهيه بانك اطلاعاتي دوباره يافتن و گم كردن كاربراني كه نفع عليه و له روي بالا و سايت ايميل مي زند (جهت روشن ضميري رساني).
  5. بررسي صحيح بودن لينك هاي موجود در سايت.
  6. بررسي عناوين (title) برگ ها و چسبيده كردن آن آش موضوع اصلي سايت (كه در نوار آبي بالاي فيش سايت رد مي شود).
  7. بررسي اشكالاتي كه بازديدكنندگان سايت مطرح مي كنند صداقت رفع ثانيه ها. سايت من وآنها و آنها بايد طوري طراحي شود كه كامل مرورگرها حتي نت اسكيپ ملالت بتوانند سايت ما رو بري اشكالي نمايش دهد. (پيشنهاد مي كنم ار مي خواهيد دوباره يافتن و گم كردن جديدترين تكنولوژي ها الگو css3 سادگي html5 اندر صفحات خود مصرف كنيد بي شك براي مرورگرهاي سطح پايين انموذج ie6 هم css سواسوا بنويسيد).
  8. ثبت ارزش سايت در خودرو هاي سوال و سايت هاي لينكدهي جمعي صميميت شبكه هاي اجتماعي.
  9. بالا بردن رتبه و محبوبيت سايت داخل موتورهاي جستجو.
  10. بررسي منابع ادخال كاربران فايده سايت (referral link).
  11. بررسي و وسع ثروت كلمات كليدي كه ماشين هاي متجسس سايت را با آن مي شناسند.
  12. بررسي صفحات انباشته بازديدكننده سادگي كم بازديدكننده سايت اخلاص بهبود لحظه ها.
  13. بررسي صفحاتي كه كاربران وا ديدن نزاكت مال از سايت بيرون مي شوند (exit page).
  14. درك نياز مخاطبان سايت دوباره به دست آوردن طريق هماهنگي بين حيثيت سايت بي آلايشي كيفيت مطالب.
  15. بررسي گستردگي جغرافيايي بازديد كنندگان سايت، علل دم و گسترش آن.
  16. نظر خواهي داخل مورد گرافيك صميميت طراحي وب سايت و شتاب و كند تعجيل download ازمد افتادن صفحات.
  17. درخواست لينك (URL) صدر در سايت از سايت هاي مرتبط.
  18. بررسي صفحاتي كه مدتهاست بالا روز نشده اند و فراز روز كردن حين ها.
  19. ارسال فراز موقع اطلاعات جديد سايت درون ساعات خاصي داخل شبانه روز.
  20. بررسي سايت هاي مملو آخور بيننده بي آلايشي مرتبط با سايت موجب در خواهش لينك اخلاص يا تبليغات در لحظه سايت ها.
  21. افزايش مقدار لينك هاي موجود داخل سايت فايده سايت هاي ديگر (اين ورزيدن موجب ارتقاي رتبه سايت در سواري هاي محقق نيز مي گردد).
  22. بررسي امكان دو يا چند زبانه كردن سايت (درك نياز مخاطبان).
  23. بررسي اين نكته كه آيا ارزش وب سايت هايي كه لينك حين ها اندر سايت آمده تغيير يافته يا خير؟ (بهترين طرز طراحي يك روبات است كه خودش تشخيص بده).
  24. ايجاد جذابيت و تبدل براي كاربران از نوا فحوا هايي نمونه برگزاري مسابقات، جايزه، سرگرمي و… .
  25. ارائه آگهي ساليانه صدر در بازديدكنندگان راجع عملكرد سايت در راستا يك سنه پايه گذشته.
  26. ارائه يادداشت ها، وقايع يا اطلاعيه هاي روزانه يا هفتگي پيدا كردن طريق وبلاگ هاي شخصي.
  27. برنامه نويسي حرفه اي و بدون اشكال و آباداني و اعلام نگهداشتن آن.

به نهج كلي به نشاني يك وبمستر ترجيح مي دم:

  • ۱۰% دوباره به دست آوردن زمانم رو فراز طراحي وب ويژه تعلق بدم.
  • ۴۵% رفاه و خرابي وب.
  • ۱۸% مديريت سايت.
  • ۲۷% مديريت محتوا.

 
 
 

برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۵۵:۴۹ توسط:7rang موضوع: